Kaartverkoop en donateurs

Wordt donateur van ODI en krijg vrij entree voor 2 voorstellingen voor de prijs van één toegangskaartje. Als u donateur-plus wordt krijgt u naast de gebruikelijke voorstellingen ook 2 vrijkaarten voor het kinderstuk. Aanmelden als donateur of donateur-plus kan hier.

Project ODI anders staat los van het gangbare programma, dus sponsors en donateurs moeten ook kaarten kopen.

Kaarten reserveren:

• Online via toneelverenigingodi.nl/reserveringen
  • Telefonisch via Corry van Gijlswijk 06-14550256 (na 17.00 uur) (Kaarten donateurs, leden en sponsors voor De Muze tot en met uiterlijk woensdag 10 april 2024)

Donateurs:

• Donateurs betalen € 12,50 per jaar, toegang tot voor- en najaarsstuk
  • Donateur-plus kost € 18,50, toegang tot voor- en najaarsstuk, inclusief 2 kaartjes voor het kinderstuk.

Vrije verkoop van kaarten:

• De prijs voor het voor- en najaarsstuk  is € 12,50
  • De prijs voor het kinderstuk is € 6,-

Voor kaarten De tijdelijke Schelft en De Duinpan vanaf 4 weken voor de uitvoering bij de volgende voorverkoopadressen:

• Suzanne’s Feestshop – Dorpsstraat 32 N.W.Hout
  • M-Kappers. – P.J. Warmerdamstraat 23 De Zilk

En vanaf een half uur voor aanvang van de uitvoering aan de zaal (indien beschikbaar)

Reserveren vrije verkoop kaarten voor De Muze (12 en 13 april 2024):

– online via www.demuzenoordwijk.nl

Theaters

• De tijdelijke Schelft          Schelftweg                          N.W.Hout
  • De Duinpan                      Sportlaan 34                         De Zilk