ODI speelt: OPVOLGING VERZEKERD

Na twee jaar ODI- en HTIOS weer op de planken.

Tijdens de coronaperiode hebben zij online gerepeteerd en ze zijn er helemaal klaar voor. De negen toneelspelers van HTIOS en ODI staan te trappelen om eindelijk weer te mogen optreden voor publiek met een blijspel geschreven door Hub Fober. Over 3 weken is het zover.
Heeft u al kaarten gereserveerd voor de voorstelling “Opvolging verzekerd”?

Als er in het dorp een sieradenexpositie georganiseerd wordt, waar ’s werelds kostbaarste diamant te bewonderen is, heeft de familie van het dorpshotel genoeg werk te doen. Na een overval, waarbij de diamant gestolen wordt, verschijnen er wel een paar heel vreemde gasten in het hotel.
Twee dames van twijfelachtige komaf die zich erg verdacht gedragen, een oud dametje dat steeds de weg kwijt is en een doofstomme Femke.
En wat te denken van de nieuw aangenomen butler, is zij wel wie ze zegt dat ze is. Als tot overmaat van r

amp de schilder maar niet opschiet met zijn schilderwerk en ook nog iets te veel interesse in de dames laat zien, is de chaos compleet.

Kortom, ODI en HTIOS zijn er zeker van dat u met een lach op uw gezicht weer naar huis gaat. De uitvoeringen zijn: Vrijdag en zaterdag 15 en 16 april in de tijdelijke Schelft en vrijdag en zaterdag 22 en 23 april in De Muze, de aanvang is 20:00 uur.

Donateurs en sponsors gratis, vrije kaartverkoop is € 10,- Informatie over reserveren en kaartverkoop: www.toneelverenigingodi.nl en
www.toneelvereniginghtios.nl
Benieuwd naar de spelers? Ga naar Facebook.com/toneelverenigingODI.
De spelers stellen zichzelf aan u voor.

De cast van ODI en HTIOS hebben er zin in………zien we u in het theater?