KINDERSTUK 2022: DE JACHT OP DE DROOMDIEVEN

Er gebeuren vreemde dingen ’s nachts…

Twee handige dieven, Gladde Guusje en Sluwe Sjaak, dringen de slaapkamers van kinderen binnen om hun dromen te stelen. Ze gebruiken hiervoor een geheimzinnig apparaat: de droomdetector. Wanneer de kinderen de volgende morgen ontwaken hebben ze een vreemd leeg gevoel in hun hoofd en zijn ze erg in de war. Artsen, de regering, politie en justitie staan machteloos, want niemand lijkt de droomdieven te kunnen stoppen.

Als de nood het hoogst is komen de beroemde detectives Jansen en Fritsen in actie. Ze openen de jacht op de gevreesde droomdieven. Ze bedenken een gewaagd plan om de dieven te ontmaskeren en hun geniepige opdrachtgever te achterhalen! waarom worden de dromen van deze onschuldige kinderen gestolen? En krijgen alle kinderen hun dromen ooit terug?

Zijn jullie nieuwsgierig geworden? Kom dan naar een van de volgende uitvoeringen:
Zaterdag 17 en zondag 18 september in De tijdelijke Schelft in Noordwijkerhout
Alle voorstellingen beginnen om 14.00 uur en om 13.30 uur gaat de zaal open.

Kaartverkoop:

Kaarten zijn voor 6 euro per stuk verkrijgbaar bij Suzanne Feestshop, Havenstraat 32
te Noordwijkerhout of je kunt nu al reserveren via www.toneelverenigingodi.nl
Ook zijn er natuurlijk enkele kaarten aan de zaal verkrijgbaar!! Maar… OP=OP!

Spelers:

Alex Duivenvoorde, Bianca Zonneveld, Danielle de Jong, Esmeralda van der Heijden,
Gerda Prins-Nijssen, Hans de Jong, José Broekhof, Sjoerd Prins en Trudy de Jong.

Achter de schermen:

Regie: Chantal Witteman, Regie-assistent: Alex Duivenvoorde, Auteur: Rob Maayen
Grime o.l.v. Froukje van der Meer, Decor o.l.v. David Peters-Voorham,
Licht & geluid: Nico van Gijlswijk, Rekwisieten o.l.v. Sander Jansen

Toneelvereniging ODI vind je ook terug op:
Facebook: www.facebook.com/toneelverenigingodi
Heb je andere vragen over Toneelvereniging ODI, mail dan:
info@toneelverenigingodi.nl
De voorstellingen zijn mede mogelijk gemaakt door sponsoren van ODI! Waarvoor dank!

Voor kinderen die deze kleurplaat hebben ingekleurd en meenemen naar de voorstelling zijn per leeftijdscategorie diverse prijzen te winnen. De prijzen worden aangeboden door kinderindoorspeeltuin KidsZoo in Noordwijkerhout.